Telefooncentrales

Alhoewel er een sterke beweging is om telefonie vooral uit de “cloud” te halen en daardoor de traditionele telefooncentrale enigszins kampt met een imago-probleem (old school), zijn er nog steeds situaties denkbaar waarbij voor klanten de keuze voor (behoud van) een centrale, al dan niet op eigen locatie, een prima (of zelfs betere) oplossing kan zijn.

Indien u al beschikt over zo’n centrale en deze werkt nog prima, dan is upgraden en eventueel uitbreiden met nieuwe functionaliteit, waarin de meer traditionele fabrikanten flink investeren, voor u misschien een beter oplossing dan al het bestaande afbreken en moeten investeren in “nieuw”.

Ook indien u voor de keuze staat een nieuw telefoniesysteem aan te schaffen, hoeft het niet altijd de logische keuze te zijn om over te stappen op Cloud-telefonie. Op de langere termijn is investeren in een eigen centrale mogelijk kostenefficiënter dan de opgetelde maandtermijnen van de “hosted” oplossing.

Onze adviseurs helpen graag om de “pro’s en cons” voor u op een rij te zetten. De centrales en toestellen die Sollie.Comm verkoopt, installeert, beheert en support zijn Alcatel, NEC en Avaya. Ook leveren wij ondersteuning op alle courante merken centrales.

Heeft u een vraag over telefooncentrales?

Onze experts denken graag met u mee

"Al jaren dezelfde klanten mogen bedienen, dan bouw je een echte band op"

Pascal van der Klok - Engineer

Pascal