Méér dan 400 notariskantoren hebben Sollie.Comm als ICT-partner.

Al ruim 10 jaar is Sollie.Comm gespecialiseerd in het leveren van telecom-en internetdiensten binnen het notariaat. Méér dan 400 kantoren hebben Sollie.Comm tot grote tevredenheid, als ICT-partner. Onze jarenlange kennis en ervaring omtrent de werkwijze op notariskantoren, maakt dat wij begrijpen wat u van ons verlangt.

Uw telefonie-omgeving koppelen aan Codex of Notarisdossier?

Veel notariskantoren hebben de wens om hun telefonie-omgeving te koppelen aan hun software applicatie, zoals bijvoorbeeld Codex of Notarisdossier. “Bellen vanuit de kaartenbak”, zoals dat binnen het notariaat vaak wordt genoemd, maar het is natuurlijk ook enorm plezierig en efficiënt als u bij inkomende oproepen, gelijk het dossier van de cliënt gepresenteerd krijgt. Graag delen we met u de ervaringen van een aantal van onze relaties, waar we deze koppeling hebben gemaakt;
 

Het Notarieel





Na één dag wil je al niet meer zonder!

“Voor de vestigingen van Het Notarieel is de telefonie centraal geregeld. Er komt best wel wat kijken bij het bedienen van de inkomende oproepen voor verschillende vestigingen. Op het gebied van techniek, maar ook voor onze telefonistes. De koppeling tussen telefonie en Notarisdossier is een uitkomst. Zo heb je direct in beeld, welke klant er belt en om welk dossier het kan gaan. Na het testen van 1 koppeling waren wij direct om. Inmiddels zijn alle 6 de vestigingen voorzien van de koppeling tussen telefonie en Notarisdossier.”

 


RijksBredius Notarissen


“Het allermooiste is dat als iemand belt (en het nummer bij ons bekend is), dat je met één druk op de knop de juiste persoonskaart binnen Notarisdossier voor je neus hebt. Dus niet meer oneindig doorvragen wie je nu precies aan de lijn hebt, maar gelijk kunnen zeggen dat je het dossier vóór je hebt.”                                                                  

“De overstap met de telefonie is goed bevallen. Goede gesprekken en informatie vooraf gehad, op de werkvloer een fijne collega van Sollie.Comm ontvangen voor de daadwerkelijke overgang en daarna één vast contactpersoon binnen Sollie.Comm, die vragen altijd snel en adequaat beantwoordt.” “De pluspunten die wij bij Sollie.Comm ervaren zijn, dat de medewerkers je vriendelijk te woord staan, makkelijk bereikbaar en servicegericht zijn.”

 

Seydlitz Notarissen


“We maakten al een aantal jaren gebruik van Notarisdossier, voordat wij zijn overgestapt naar de telefonie-oplossing van Sollie.Comm. Het koppelen van de telefonie-omgeving aan Notarisdossier heeft als voordeel dat je direct weet welke cliënt belt, welke dossiers deze cliënt heeft lopen en wie de behandelaar is. Dit helpt ons om zo efficiënt mogelijk te werken.”
 

“Tijdens de overstap naar de nieuwe telefonie-omgeving zijn wij volledig ontzorgd door Sollie.Comm en als we nu vragen hebben, dan worden we geholpen op het moment dat we ze nodig hebben.”

 

 

Het beste internet op uw locatie?

Onze experts denken graag met u mee

"Het advies moet gewoon passen"

Monique Habers - Accountmanager

Monique