De status van onze onze systemen kunt u vinden via onze statuspagina. Via Anydesk kunnen wij u support op afstand verlenen. Selecteer hieronder de versie die voor u van toepassing is.
De kracht van Sollie is niet slechts het leveren van werkende apparatuur en diensten conform gemaakte afspraken, maar vooral ook het servicen en supporten van deze geleverde diensten en apparatuur. Actieve monitoring, een goed bereikbare Support-Desk, engineers met kennis van zaken, een storingsdienst die, mocht dat nodig zijn, binnen twee uur bij u op locatie is. Kortom, Sollie spant zich maximaal in om u als klant niet alleen een goed werkende dienst te leveren maar vooral ook om deze duurzaam goed te laten werken.
Onze Support-desk is op werkdagen bereikbaar tussen 08.00 uur en 18.00 uur. U kunt onze Support-desk mailen op support@sollie.nl. Indien u uitgebreidere wensen heeft met betrekking tot support, kunnen wij u met een support op maat- overeenkomst, zelfs 24/7 tot dienst zijn. Daarnaast hebben wij voor onze cruciale netwerkenonderdelen en platformen, continu actieve monitoring en alarmering ingeregeld, zodat wij steeds kunnen anticiperen op bedreigingen voordat u als klant daar last van krijgt.
In ons ticketing-systeem worden incidenten en changes geregistreerd en in dagelijks werkoverleg besproken met onze 1e en 2e lijns supportengineers. Daarmee kunnen complexere problemen beter worden geanalyseerd wat vervolgens weer leidt tot een snellere oplossing van het probleem. Ook doorlooptijden van gevraagde aanpassingen (changes) worden gemonitord, zodat geen onnodig lange wachttijden ontstaan.
Buiten kantoortijden is onze storingsdienst 24/7 voor klanten bereikbaar. Ook klanten die geen 24/7 serviceovereenkomst met Sollie hebben afgesloten, worden dan geholpen. Afhankelijk van de aard van de storing, kosteloos of tegen vergoeding.
Voor klanten die het lastig vinden om precies aan te geven wat het probleem is dat zich voordoet, bieden wij de optie om via de AnyDesk support-tool het beeldscherm over te nemen. Daarmee kunnen wij vaak sneller het probleem vinden en oplossen, zonder dat de klant telefonisch allerlei ingewikkelde vragen krijgt en/of moeilijke instructies moet opvolgen.
Kortom, bij Sollie kunt u rekenen op maximale inzet om de continuïteit van uw communicatiesystemen te waarborgen!
Om u de beste support te bieden kunnen wij u vragen één van de volgende pagina’s te bezoeken: