Managed VoIP


Zowel de termen “Managed VoIP”, “Managed PBX” als “Hosted VoIP” worden gebruikt om deze dienst aan te duiden. Het woord “Managed” of “Hosted” geeft aan dat het beheer van uw telefooncentrale verzorgd wordt en VoIP/PBX duidt op telefonie.

Bij Managed VoIP hoeft u geen telefooncentrale meer aan te schaffen, maar maakt u gebruik van de grote VoIP-centrale van Sollie • Comm. Niet alleen het beheer maar ook de telefooncentrale zelf blijft buiten de deur.
Het enige wat u zelf nog aanschaft zijn de toestellen, dit zijn zogenaamde VoIP-toestellen die via het internet verbonden zijn met de telefooncentrale van Sollie • Comm.

In plaats van te investeren in een telefooncentrale, huurt u één of meerdere toestelpoorten voor een vast bedrag per maand. De gesprekskosten zijn laag omdat de gesprekken via internet verlopen. Daarnaast kunt u besparen op uw abonnementskosten omdat u met minder, of zelfs zonder, ISDN-lijnen toe kunt.

Via uw webbrowser kunt u zelf zaken instellen en aanpassen, zoals geheugen-nummers of het paren van gesprekken, wat inhoudt dat zowel het toestel op de zaak als uw mobiele telefoon tegelijkertijd over gaan. Hierdoor wordt de bereikbaarheid optimaal.

Voor Managed VoIP raden wij Xelion aan. Lees meer over de Xelion managed VoIP oplossing.

Sollie • Comm B.V. Dedemsvaart | Alle rechten voorbehouden | Privacyverklaring | Algemene voorwaarden