Hoe mooi zou het zijn als uw CRM pakket gekoppeld zou zijn met uw telefonie omgeving? We zien dat bedrijven in toenemende mate op zoek zijn naar méér efficiëntie. Eén van de manieren waarop u dat kunt realiseren, is door uw CRM pakket te koppelen aan uw huidige telefonie omgeving.
Een praktijkvoorbeeld;
Er komt een inkomende oproep binnen van klant x en het telefoonnummer van deze klant staat in uw CRM pakket. Het CRM pakket herkent dit nummer en laat daarom gelijk de juiste klantkaart zien (popup). Hierdoor weet u onmiddelijk wie u aan de lijn hebt en kunt u deze persoon direct helpen.
Andersom is ook mogelijk; Wanneer u een klant wilt bellen uit het CRM pakket, klikt u op het nummer wat in de klantenkaart staat, waarna de klant automatisch wordt gebeld. Aangezien de juiste klantkaart dan al openstaat in uw CRM, kunt u direct een kort verslag typen in het pakket. Voor medewerkers die veel inkomende oproepen ontvangen, werkt dit uiterst efficient!
Resumé; wij koppelen uw telefonie-omgeving aan uw CRM-pakket, waarna u een popup-melding kunt krijgen bij elk inkomend gesprek. Hierdoor kunnen uw medewerkers sneller en efficiënter werken, maar ook uw klanten zullen de snelle service van uw team opmerken
Wilt u de voordelen van deze CRM-telefonie koppeling ook ervaren? Bel uw accountmanager bij Sollie op telefoonnummer 0523 61 08 78 en hij/zij zal u verder adviseren!
U kunt uiteraard ook gebruik maken van ons contactformulier. We zijn u graag van dienst en kijken uit naar uw reactie!