Groningen, Nederland
Sollie, de toonaangevende leverancier van ICT-diensten voor de zakelijke markt, viert dit jaar haar 25-jarig jubileum. Ter gelegenheid van dit mijlpaaljaar heeft Sollie een vernieuwde huisstijl geïntroduceerd, inclusief een nieuw logo, eigentijdse elementen en een geheel vernieuwde website.
Sollie werd in 1999 opgericht en heeft sindsdien een sterke positie verworven als volwaardig connectiviteitspartner voor vele bedrijven in Noord- en Oost-Nederland. Zowel binnen het midden- en kleinbedrijf (MKB) als bij grootzakelijke ondernemingen en (semi-)overheden, in de zorg, notarieel Nederland en in het onderwijs, biedt Sollie hoogwaardige diensten op het gebied van connectiviteit, telefonie en weboplossingen.
Met het oog op de toekomst heeft Sollie haar visuele identiteit vernieuwd. Het nieuwe logo symboliseert de voortdurende verbinding en groei die het bedrijf heeft doorgemaakt. De pay-off “Sterk verbonden” geeft de kracht van de organisatie aan. De eigentijdse elementen in de huisstijl benadrukken de innovatie en flexibiliteit van Sollie.
De geheel nieuwe website, te vinden op www.sollie.nl, biedt klanten een overzicht van alle diensten en oplossingen die Sollie te bieden heeft. Van internet-connectiviteit tot complete telefonie-oplossingen, professionele WiFi-oplossingen, bekabeling, routing, switching, monitoring en meer. De website is ontworpen om klanten optimaal te informeren en te ondersteunen.
Mark Sollie, directeur-eigenaar van Sollie, benadrukt dat klantgerichtheid en kwaliteit nog steeds het speerpunt van het bedrijf zijn. “Onze continue focus op kwaliteit, continuïteit van dienstverlening en het helpen van klanten zit echt in het DNA van het bedrijf,” zegt hij. “Wij zijn trots op onze positie als betrouwbare partner voor bedrijven die afhankelijk zijn van naadloze communicatie.” Daarom zijn de 3 pijlers van Sollie: Sterk in advies, Sterk in communicatie en sterk in support.
Sollie bundelt haar expertise door samenwerkingsverbanden aan te gaan. Hoewel het bedrijf streeft naar onafhankelijkheid, erkent het belang van het delen van kennis en het bundelen van expertises. Zo blijft Sollie voorop lopen in de snel veranderende wereld van connectiviteit en telecomdiensten.
Binnenkort meer over het jubileum, volg ons op LinkedIN voor de laatste updates