Misverstand omtrent vaste telefonie

Geschreven op 07 februari 2011.

In december heeft KPN een brief rondgestuurd met een antwoordkaart i.v.m. een jaarcontract. Wij hebben u toen geadviseerd, indien u de brief had ontvangen, om aan te kruisen geen jaarcontract te wensen.
Een aantal weken later heeft u waarschijnlijk van Zakelijke Telefonie.nl een soortgelijke brief ontvangen. Waarin u kon aankruisen geen jaarcontract te wensen, maar wel 5 % korting op uw ISDN-abonnement.
Hiermee heeft u Zakelijke Telefonie.nl opdracht gegeven de telefoonlijnen van KPN over te nemen.


Indien u deze keuze bewust heeft gemaakt, is er natuurlijk niets aan de hand. Als u echter dacht dat deze brief van Zakelijke Telefonie.nl vanuit KPN kwam en niet wenst over te stappen, adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice van KPN 0800 - 0403, optie 1, optie 1, optie 1. Zodra u dan weer terug bent bij KPN horen wij dit graag van u, zodat wij u weer aan kunnen melden voor onze CPS-dienst.